úterý 23. prosince 2014

Like a Givenchy



beanie, parka- C&A/ shirt- Reserved/ cardigan, pants, bag- H&M/ boots- Deichman/ bracelet- Forever21

Zdravím vás den před Vánoci s novým příspěvkem, juch! A tímto vám chci popřát i krásné svátky a veselé Vánoce plné pohody a radosti ♥. Do Nového roku se snad ještě ozvu, takže k tomu až později.

Cardiganů je teď všude plno, jak si všímám. A já si dala za úkol při cestě do Londýna taky nějaký ulovit, a povedlo se. Netušila jsem, že si ho tak zamiluju a můžu vám říct, že ho teď nosím skoro pořád, protože je strašně pohodlný, teplý a naprosto jednoduchý. Zkombinovala jsem ho z kostkovanou košilí a černými kalhoty (pohodlnost nadevše), banie k tomu původně být už neměla, ale kvůli větru jsem jí musela nasadit, tak snad ta kombinace dvou odstínů červené není tak hrozná. Touhle dobou bych se asi oblékla už víc, kdyby nebylo tolik stupňů, co je teď. Zároveň jsem za to teplejší počasí ráda, protože se nemusím tak navlékat, na druhou stranu k Vánocům patří sníh a aspoň na ty svátky bych ho uvítala. 

Co vy a cardigany, taky nějaký vlastníte? 







Žádné komentáře:

Okomentovat