pátek 25. července 2014

Colours of Ostrava 2014


Je tomu přesně týden, co jsem si už touhle dobou užívala festivalové atmosféry na Colours of Ostrava  a hned bych se vrátila zpět, protože to byl zatím nejlepší víkend z prázdnin a celkově už jsem se tak dlouho skvěle nebavila. Celé jsem si to skvěle užila a jsem z toho ještě teď happy jako Pharell! ♥
Fotek bohužel moc nemám, protože zrcadlovky se tam brát nemohli pokud jste neměli akreditaci a můj mobil protestoval a pořád se vypínal. V sobotu jsem si už vzala kompakt, který jsme se rozhodla už nechat už potom doma, protože přes něj fotky taky nebyli žádná sláva, takže se budete muset spokojit jen s tou troškou. 


Měli jsme čtyřdenní vstupenky, a i když festival začal už ve čtvrtek my jsme šli až v pátek a zbytek víkendu. 
Začnu pátkem, který byl pro mě spíš takové seznámení s tím, jak to tam chodí, kde co je a podobně, protože jsem tam byla poprvé, tak jsem musela všechno okoukat. Nevěřila bych kolik je na festivalu inspirace, až jsem nevěděla na jakou stranu koukat dřív. Přiznám se, že jsem ani moc nevěděla, kdo má v pátek vystupovat, ale když přišla na pódium francouzská zpěvačka Zaz udivilo mě, že některé její skladby znám a tohle bylo asi první takové super vystoupení ... tohle byl jen začátek! 



Druhý den jsem byla natěšená hlavně na půlnoc až vystoupí Bastille. No a během dne jsme se tak procházeli po areálu nebo jsme někde seděli a poslouchali někoho z headlinerů. Když skončilo předposlední vystoupení na hlavní stagy, ihned jsem se šla postavit co nejblíže k pódiu to šlo a čekala hodinu než konečně přiběhnou na pódium očekávaní Bastille. Opravdu jsem byla ráda, že jsem si tam tu hodinu vystála (uběhlo to docela rychle), protože se to pak začalo rychle plnit. Hodiny ukazovali 00:15 a na stage přiběhli Bastille, dav začal šílet a já měla husí kůži z toho jak neskutečné to bylo. Šlo vidět, že si to všichni užívali a já s nimi - všichni skákali, křičeli, hvízdaly, zpívali ... bylo to neuvěřitelné. Asi v půlce koncertu  Dan (hlavní zpěvák) seskočil ze stage dolů a procházel davem, ale bohužel šel docela obloukem ode mně. Uteklo to strašně rychle a já už seděla v autě s úsměvem na tváři  a těšila se na poslední den.



Neděli (poslední den) jsem si snažila užít nejvíc, co se dalo, ale byla jsem už  docela unavená po těch dvou dnech, které jsem trávila většinu času na nohách až do noci a nabíráním sil tím, že jsem vyspávala do oběda. Poslední den jsme jeli na Colours až k večeru. Po příjezdu jsme se hned osvěžily ovocnou šťávou UGO a potom vyrazily k druhé největší stagy, kde měli vystoupení Chinaski. Začátek koncertu byl docela vtipný, protože hlavní zpěvák začal zpívat, ale na pódium nikdo nebyl a potom se na velké obrazovce před námi objevil, jak prochází davem. Otáčela jsem se dozadu, abych se podívala kde je a v tu ránu stál přímo přede mnou a jo lekla jsem se ho trochu, protože jsem si myslela, že je někde vzadu. A jako třešnička na závěr toho celého báječného a nezapomenutelného víkendu byl John Newman, který to zakončil opravdu skvělou show. 



Snad jsem vás moc neznudila tím, jak jsem se rozepsala (měla jsem toho mnohem víc, ale pak jsme to zkrátila) a jestli jste tam taky někdo byly, tak mi  napište, jak se vám to líbilo. xoxo






1 komentář:

  1. Ja som o tomto festivale počula až toto leto a ďakujem ti za článok, pretože som sa aspoň čo to dozvedela kto tam hral a keď som videla že Bastille a John Newman tak mi padla sánka a povedala som si že tam proste na budúci rok musím ísť. Ak tam teda znova budú také dobré kapely. :D

    OdpovědětVymazat