neděle 30. března 2014

Spring


Jaro je tady!! Vytáhla jsem tedy na sebe skater skirt, svetřík a přes to jen křivák. Křivák jsem sháněla už nějakou dobu a měla jsem vyhlídnutý jeden z HM se stříbrnými detaily, ale bohužel už měli jen velké velikosti. Tak jsem šla hledat jinam a našla jsem tento z Reserved. 
Včera jsme s kamarádkou strávily polovinu dne v parku, když je tak krásně a k večeru jsme se šli podívat po obchodech, ale nic nás nějak nenadchlo. 

jacket - Reserved/ sweater - NY/ skater skirt - HM/ boots - Deichman













4 komentáře:

  1. Hezký outfit, sukni mám podobnou akorát koženou :)
    Jahodovník

    OdpovědětVymazat
  2. za 1. MÁŠ BOŽÍ POSTAVU
    za 2. BOŽÍ SKATER SKIRT
    za 3. JDU CHODIT KANÁLAMA

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ti to pristane, krasny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný outfit!! Chceš se zviditelnit?? Pokud ano přihlaš se tady: http://www.kajahasidea.blogspot.cz/2014/05/chces-se-zviditelnit.html#comment-form

    OdpovědětVymazat