pátek 7. března 2014

Confused but still positive



V tomto pochmurném počasí nemám náladu jít fotit outfit, takže dnes to budou jen fotky mého pokusu alá red lips and Lennon sunglasses. Brýle jsem si koupila už před nějakou dobou a strašně se mi zalíbily, především, když jsem je viděla na zahraničních fotkách.  A už mám naplánovaný photoshoot až bude pěkně, kde se vyskytnou, tak snad se povede podle mých představ a bude to, co nejdříve. 

Začátkem tohoto týdne jsem začala číst knížku The Fault in Our Stars aneb Hvězdy nám nepřály a zajímal by mě Váš názor, protože vím, že mnoha z Vás to četla, a co slyším, tak jí všichni chválí. Ještě jsem jí nedočetla celou, ale blížím se ke konci a sice je jiná než jsem čekala, ale líbí se mi. Čekala jsem prostě takový slaďák no zkrátka úplně něco jiného a knížka mě fakt překvapila ... v dobrém. Jen mi některé části přijdou často opakované. Tak se se mnou podělte o svůj názor do komentářů.
Užijte si víkend.



Žádné komentáře:

Okomentovat