čtvrtek 13. února 2014

Review: Ziaja


Dnes bych vám chtěla představit moje prozatím dva vyzkoušené a oblíbené výrobky na vlasy od značky 
Ziaja. (Ziaja- přírodní kosmetika, levně dostupná) Třetí výrobek (kakaový krém/máslo na obličej) zatím zkouším, ale vypadá to, že také budu spokojená.


Tuhle značku jsem si fakt zamilovala především, když jde tedy o kosmetiku na vlasy. Asi před měsícem jsem si objednala šampon a masku na vlasy. 
Začnu teda šamponem ... objednávala jsem z této stránky (ZDE). Šampon je pro intenzivní každodenní péči. Vlasy chrání a připravuje na další úpravu. Velké + je, že obsahuje jojobový olej (dodá vlasům hebkost, jemnost a navrátí přirozený lesk). Vlasy jsou po něm silné, lesklé a hebké na dotyk, také dodává optický efekt objemu a hydratuje. Můžu s jistotou říct, že po mém častém barvení vlasů ještě donedávna si to vlasy pěkně vytrpěli a byly oslabené. Ale díky tomuto šamponu jsou zase vyživené  ... rozhodně u této značky zůstanu nějakou dobu. Takže určitě doporučuji. 

Hodnocení: 10* 



Druhým produktem je maska na vlasy - intenzivní obnova.
Maska je určená na zničené vlasy, regeneruje vlasy až k samým konečkům, zabraňuje třepení, zvětšuje odolnost vlasů a dodává objem. Masku si dávám asi 2x týdně. Vždycky jsem měla problém s rozčesáváním vlasů po umytí a s touhle maskou to jde o mnohem lépe. Lepší masku a zároveň kondicionér jsem zatím neměla teda ne nic s čím bych byla tak spokojená. 

Hodnocení: 10*





1 komentář:

  1. Pěkná recenze, u Ziaje dlouho uvažuju, nejen na vlasy ale i na obličej, tak do toho asi půjdu :-)

    OdpovědětVymazat