středa 12. února 2014

New beauty products


Zdravím vás zase po nějaké té době. Já mám momentálně jarní prázdniny, takže si užívám volna. 
Hned ze začátku trochu odbočím a shrnu náš výlet do Prahy, který se konal v pondělí (někteří, co mě sledujete na twitteru víte). Jeli jsme tam především na natáčení Hlasu Česko Slovenska ... je to všechno o dost menší než se zdá v televizi. Mezi soutěžícími jsem si našla už svou favoritku a organizaci celého natáčení jsem se v některých chvilkách fakt divila. Čas na nákupy jsme moc neměli, takže jsem odjela s prázdnou, ale za to s plným žaludkem. 

Teď už k věci. Nasbíralo se mi za poslední dobu docela dost nových kosmetických produktů, tak jsme se rozhodla, že vám je ukážu. Na některé z nich napíšu určitě recenzi, hlavně na mé oblíbence od Ziajy. Docela dost věcí, co jsou na fotce jsem dostala k narozeninám a zbytek se postupně nasbíral. Vlastně by se to dalo nazvat i jako top things of the month

Žádné komentáře:

Okomentovat