sobota 25. ledna 2014

Jumping

Ahojte. Ve čtvrtek jsme byly s kamarádkou ve fitness centru na Jumping.
Tak vám trochu přiblížím, co to vlastně jumping je ... je to skupinové cvičení s instruktorem na malých trampolinkách za doprovodu hudby. Kombinují se rychlé poskoky s pomalými, dynamický sprint a posilování. 

Obě dvě jsme se tam těšily, protože to pro nás bylo zase něco nového a vypadalo to fakt zábavně a taky bylo. (tady máte VIDEO pro představu, jak to vypadá) 
Trenérka/ Instruktorka byla velmi příjemná a dokázala motivovat k tomu, aby jsme to vydrželi až do konce. Pro ty, co nejsou nějak v kondici to bude nejspíš záhul ... nejtěžší pro mě byla asi rozcvička a potom dynamický běh, ale upřímně jsem si myslela, že to nebudu více zvládat, ale dalo se to. Když jsme odcházeli trochu se mi třepali nohy a myslela jsem, že druhý den nevstanu, ale to bylo docela ještě v pohodě až dnes tak nějak nemůžu skoro vůbec chodit. Šíleně mě bolí svaly na nohou a chodím jako tučňák,hh. 
Tímhle nechci nikoho z vás odradit, ale naopak vás motivovat ať do toho jdete a zkusíte. Já na to určitě půjdu znova, protože ten skvělý pocit, když z fitka vycházíte vám nic tak nezaručí.  




1 komentář:

  1. Na tom videu to vypadá naprosto úžasně! Ale taky těžce :D...Jednou mě kamarádka na něco takového zvala, tak možná bych to i zkusila, ale nevím jestli bych se tomu chtěla věnovat pravidelně.

    OdpovědětVymazat