úterý 29. října 2013

Lazy day

Hi! Dnešní den jsem strávila poflakováním se a nic neděláním.
Ráno jsem začala skvělou snídaní - lívanci a kávou. Během dne, když jsem projížděla blogy jsem narazila na recenzi jednoho laku od Rimmel London a strašně se mi líbil na fotkách, tak jsme rychle běžela do města a doufala, že ho budou mít a nezklamali mě. Ještě dnes ho chci vyzkoušet, tak jsme zvědavá jestli bude vypadat stejně dobře, jako na fotkách. 
Ještě jeden den volna a opět do školy, ach ... jak mě se nechce.
 Mám udělat prezentaci na jakékoliv téma chci a vůbec nevím, co si vybrat. Napadlo mě, že bych to udělala obecně o Fashion weeks. Prostě to musí být téma, o kterém bych dokázala mluvit 15-20 minut. 
Tak mi dolů do komentářů napište, co by jste si vybrali třeba vy, může to být vážně cokoliv! 




Žádné komentáře:

Okomentovat