neděle 27. října 2013

Colours everywhere

Jsem tu zase s pár random fotkami, co se mi nasbírali a určitě jste některé mohli vidět už i na mém instagramu. 
Připadá mi, že ty prázdniny strašně rychle utíkají a to se mi vůbec nelíbí. Jsme jediná, která si prostě nic nenaplánovala ? Nejspíš mě budete mít za blázna, ale jeden den si plánuji udělat takový školní, abych udělala všechny možné projekty, přečetla povinnou četbu a tím by to asi skončilo. Vážně se nechci o prázdninách moc zabývat školou! 
Ve čtvrtek bych měla jít na make-up school Líčení očí a očních linek, BeYu. 
Jestli to praktikuji, tak se o tom dozvíte více v dalším článku. 

Mějte se krásně. 




Mé útěky z reality

Chlupáč / Podzimní focení / Sleepover / Procházka 

Vlasy mi vlajou všude / Výhled z věže č.1 / Výhled z věže č.2 / Autumn

 Nenalíčené dítě / Ve škole (alone) 

Žádné komentáře:

Okomentovat