pondělí 23. září 2013

Cubes everywhere

Fotky jsou ještě z víkendu, kdy jsme byli s holkami v kině na filmu Machři 2 a musím říct, že byl fakt super!! Smáli jsme se od začátku filmu až do konce, nekecám. Určitě ho všem doporučuji, fakt super komedie. A taky někdy scény lidí v kině byly lepší, jak samotné části filmů. A to jsem si víkend plánovala, že strávím doma u filmů a konečně si odpočinu, tak to bylo nakonec trochu v jiném podání.
 Na sebe jsem si vzala svou novou košili, kterou jsem si vyhlížela dobré dva měsíce asi,. Nejen, že má pěkné barvy, ale nejvíce se mi na ní líbí to vykrojení vzorové nahoře. 

Fotky jsou tmavé a neostré, protože jsme je fotily večer. Za denního světla jsme to nestihli. 



1 komentář:

  1. krásný outfit :-) a na Machry 2 se musím taky podívat, viděla jsem jedničku a taky jsem u toho čurala smíchy :-D

    OdpovědětVymazat