pátek 12. července 2013

Rain day

Už mi to začíná lézt na nervy... tohle, že má být léto? Jo, a kde? Náš stát už začínám přirovnávat k Anglii, jelikož tady jsou tři dny tepla až by jeden padl a z ničeho nic si mám na sebe obléct svetr a brát deštník. Taky vás to tak štve jako mě?
Outfity se v tomhle počasí venku těžko fotí, protože fotky jsou příliš tmavé a rozostřené. No i tak jsme přece jen něco vyfotily. Na hlavě mám beanie, protože jsem měla mokré vlasy... no zkrátka bad hair time. Ano time, protože do doby než začalo pršet jsem vlasy měla ještě podtočené. Jinak neděste se, že jsem měla na sobě jen top, měla jsem i svetřík, ale ten jsem si na focení sundala.
PS: Mimořádně málo fotek.





4 komentáře:

  1. Tá čiapka je :O úžastnáá :D odkiaľ ju máš? Tipujem že z anglicka alebo tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z MM boutique (najdeš na FB), v předchozích článcích jsem už na něj dávala link :)

      Vymazat
  2. Outfit bomba,a ta cepka <3 , a mas pravdu uz je to skoro jak v Anglii:/

    OdpovědětVymazat