pátek 26. července 2013

My make-up bag

Je tu další článek na způsob "What's in my bag?". Ale tentokrát se bude jednat o kosmetickou taštičku, teda spíše taštičky. Jelikož mám dvě.
Snad vás článek nebude nudit, tím, že je tak dlouhý.

Takovéhle taštičky se mi shromažďují skoro každý rok, protože si kupuji časopisy jako je ELLE, Bazar, Cosmopolitan... a tam většinou najdete aspoň jednou za rok kosmetickou taštičku. Za to jsem vděčná. 


Začneme, první je od ELLE. Ve které se nachází  BB creams, bronzer, tvářenka a štětec, kterým si líčím obličej.


Tvářenka- Avon (coral myth) 
Bronzer- Oriflame (odstín nevím, protože se mi sloupla nálepka), 
             - doporučuji jsem s ním nad míru spokojená


BB creams - Garnier (light) - někdy dělá mírný efekt mastné pleti, ale jinak je super
                   - Rimmel (light, SPF 25) - skvěle kryje nedostatky, alespoň u mě
Štětec - Marionaud ( alespoň myslím, mám ho už dlouho) 


Teď přejdeme k druhé a to od časopisu BAZAR. Možná jí ještě seženete v obchodě, protože to není tak dávno, co byla přidaná k časopisu.
A navíc je praktická, vleze se toho do ní dosti a není přitom ani moc velká.


Její obsah je docela velký, i když jak pro koho, ale stále mi něco přibývá a tak se moje líčidla množí.
V této je více dekorativní kosmetiky.


Korektory - Maybelline (03 sand) ,doporučuji, sice je o něco dražší než od Esence, ale zato jsem s ním maximálně spokojená a dlouho vydrží.  Navíc mi vyhovuje jeho konzistence, že se dá v pohodě roztírat.
                 - Essence (05 matt beige) , tenhle byl můj první a teď ho požívám spíše jako cestovní nebo nouzovku.


Stíny na obočí - Essence (myslím, že tam mají na výběr jenom tyto, alespoň to tak bylo, když jsem tam šla naposled), doporučuji, jsou super, nerozmazávají se a vydrží poměrně dlouho.
Tužka na obočí - Essence (01 black)


Tekuté oční linky - Miss sporty (black) , vydrží celý den a mají dobrý štěteček
Oční linky ve fixu - Miss sporty (black)  , ze všeho nejvíce mi vyhovuje tenhle fix, protože se dobře nanáší, ale má malou nevýhodu, že se časem někdy mírně rozmaže. Ale i tak ho používám nejčastěji.
Tužky na oči -  Gabriella Salvete (01) , vyhovovala mi, když jsem si dělala dolní linky, protože nebyla příliš výrazná.
                      - Essence (01 black fever) , výhoda je že se neláme, ale zato se špatně strouhá, protože je výsuvná


Řasenky - Make up forever (smoky lash, extra black) , tuhle jsem dostala jako tester v senzaboxu, ale moc mi nevyhovovala, protože se drolila 
                - Gabriella Salvete (diamante) , má skvělý kartáček, protože jeho štětinky jsou na jedné polovině kratší a na druhé delší, tudíž vytvoří super efekt řas a navíc je vyživující a musím říct, že jsem trochu ten rozdíl poznala od mých předchozích řasenek
                - Oriflame ( hyper stretch, black) ,  tuhle řasenku miluji, protože jsem u ní pocítila velký rozdíl ve výživě řas a taky je krásně prodlouží a dodá jim přirozený efekt. Určitě doporučuji. 
                - Astor ( big boom, black) , její kartáček dodá objemu řas, ale tím, že moje řasy jsou sotva vidět a jsou velmi řídké, tak jí používám až po nanešení výživové řasenky ( z Oriflame)  

Štětečky - Mary Kay (dostala jsem celé balení těchto malých při jedné objednávce) , hodí se na nanášení stínu nebo při rozmazávání oční tužky
                - Rosman , na něm mi vadí jeho příliš velká ohebnost
                - Oriflame ( byl přibalený k pudru, který už nemám) 


 Rtěnka - Gabriella Salvete (04 rosso divino) - krásná barva, ale hodně se rozmazává
Konturovací tužka - Rimmel (061 wine) , krásně zvýrazní rty
Lesk na rty - Essence (021 red blossom) přidá rtům pěknou, jahodovou barvu

Žádné komentáře:

Okomentovat