úterý 30. července 2013

July Favorites

Huráá, konečně další post. Tentokrát se zaměřením na oblíbené věci z července.
Příště už se pokusím nafotit outfit post, ale není moc, co ukazovat, když je takové teplo.
Jinak ještě můžete čekat článek o víkendovém výletě do Maďarska.

                         Dress - HM , jsou pohodlné a na léto super, navíc ten potisk se mi moc líbí.


 Bracelet - Takko , takový jsem sháněla už delší dobu a nebyl žádný, co by mi padl do očka, tak teď už jo.
Nail-polish - Oriflame , je to taková stará růžová bych řekla a na nehtech vypadá jemně.
Lipstick - Dermacol (Love lips SPF15) , krásně voní a rtům dodá zdravou a přirozenou barvu a mírný lesk.
Perfume - Rosman (Heidi Klum- shine) , má nasládlou vůni, není příliš výrazný a ostrý, jsem s ním moc spokojená

 Book - Fifty Shades of Grey trilogy , knížku jsem si absolutně zamilovala a především Christiana Greye, čekám na podzim až vyjde další přeložená část, určitě doporučuji! ♥


 Penny board - Honzovy longboardy , hh a můj miláček měsíce, Melounek (jméno boardu bc ta barva). Jsem vděčná svým kamarádkám, že mě do toho dokopali, díky Pájo a Jančo. Zatím toho vůbec nelituji, i když jsem na něm stála jen párkrát. Jestli uvažujete o koupi Penny, tak neváhejte, i když jste na ničem podobném ještě nejezdily, určitě se to naučíte. Když se na tom dokážu udržet já, tak i vy, haha.



9 komentářů:

  1. tiež chcem Penny, len nemám peniaze

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja som zaradila medzi oblubene produkty, love lipstick od Dermacol:)

    OdpovědětVymazat
  3. tiež by som si chcela kúpiť penny alebo skate neviem sa rozhodnúť. Kde si ho kúpila?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávala jsem odkaz do článku, když si klikneš na Honzovy longboardy, najede ti ta stránka odkud ho mám. :) Musíš si srovnat klady a protiklady a pak vybírat.

      Vymazat
  4. Jo, jo pennyboard = má láska! a ty šaty vypadají božsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koľko stál ten rúž od Dermacolu? :)

    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že kolem 80,- u vás na Slovensku to bude, tak 3-4 eura

      Vymazat