středa 31. července 2013

Information

Docela často se ptáte na Room tour , jestli ho udělám a kdy bude. Abych pravdu řekla, myslím, že je zbytečné ho dělat, protože můj pokoj je úplně obyčejný a nebude to takový krásný room tour jako třeba od Bethany. Mám v plánu dokoupit si více doplňků, abych pokoj více sladila. Taky bych ráda změnila skříně a stůl, ale to asi bohužel nepůjde. A jestli si aspoň trochu pokoj předělám a bude se mi více líbit, tak potom bych room tour udělala. Neptejte se mě, kdy to asi bude, protože to fakt netuším.  

Dále... v sobotu odjíždím na týden na Slovensko do Bešeňové, takže vám předem oznamuji, že posty tu moc nebudou, jelikož nevím, jak to bude s připojením a časem.  Ale určitě se pro vás budu snažit něco nafotit možná i natočit - plánuji, krátké video, jak jezdím na Penny, snad se povede. Jestli někdo bydlíte poblíž Bešeňové nebo tam taky budete, tak mi můžete dát vědět na FB nebo email. 

Potom bych chtěla ještě do konce prázdnin stihnout natočit tutorial na téma make-up and hair by Eleanor Calder. Byla bych ráda, kdyby jste mi třeba do komentářů napsali, jestli by jste něco takového chtěli. Bylo by to čistě podle mě, jak si myslím, že se El líčí, protože podobných tutorialu je na internetu mnoho, ale každý je přece jen jiný.

A jako poslední ... během tohoto týdne ještě čekejte post z víkendového výletu do Maďarska. 

Jinak se mě na cokoliv jiného ptejte na můj ask NWblog  a můžete mě taky nadále sledovat na Instagramu , Twittru .

2 komentáře:

  1. to líčenie by bolo super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi sa teším na room tour!
    a ó, make-up s E.C., tak na to som naozaj zvedavá! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat