neděle 2. června 2013

Workout

Asi je už pozdě psát, že chci zhubnout do plavek. Proto jsem se rozhodla, že to nebude jen hubnutí do plavek, ale taky zlepšení kondice a vyrýsovaní těla. Dlouhou dobu sleduji obrázky holek na internetu co mají dokonalé ploché břicha a celkově skvělou postavu, ale až teď jsem si řekla, že to zkusím taky. Každý den si opakuji, že s tím nesmím přestat jestli chci vypadat takhle. Zdravý životní styl je cesta k úspěchu.Vždy mě povzbudí takové obrázky.










Jídlo:
Není třeba jenom cvičit, ale jde taky hodně i o jídlo. Základem je snídaně, která by se neměla vynechávat (ale já jí většinou nestihnu, až ve škole svačinu), potom je dobré vypít aspoň 2 litry vody za den ... nejlépe čisté, která pomáhá i vaší pokožce. Vynechat sladké a smažené věci... samozřejmě, že vás nikdo nezabije, když si dáte 1-2x týdně oplatek nebo čokoládu. A večer, tak ten je hodně důležitý. Po 18:00 by se nemělo jíst, protože právě večer se nejvíce přibírá a začínáte mít největší chutě.
Jíst by se mělo 5x denně. A pro mě platí, že v menších porcích.
Je plno jiných způsobu jak zdravě jíst, ale já se nerada v jídle moc omezuji a tohle jsou takové ty nejpodstatnější věci bych řekla. Toto se snažím dodržet.

Cvičení:
Pohyb je důležitý a je třeba ho mít dostatek. Začala jsem s 30 denní výzvou - dřepy ... nikdy bych neřekla, že dřepy můžou být tak náročné. Pokud nechcete mít až budete starší něco s koleny, tak doporučuji se podívat určitě na nějaké videa jak správně dělat dřepy a dodržovat postoj, třeba TADY.
Taky dělám každý den 60 skracovaček na zpevnění břicha.
Zumba, tak tu si zacvičím, když mám čas, ale alespoň 1-2x týdně.
A na závěr je důležité protažení, jestliže chcete zhubnout.
A jestliže se vám nic z tohoto nezamlouvá, tak nejlepší věc na hubnutí je sex, což potvrdily i lékaři.

2 komentáře:

  1. Taky už jsem do toho spadla,i když mi skoro každý říká,že jsem hubená,tak chci mít pevné bříško a cvičím podle fitness:)

    OdpovědětVymazat