sobota 1. června 2013

Hair mask

Zdravím, takže dnes tu máme první recenzi, pokud se tomu dá říct recenze. Berte prosím ohledy, jelikož je to poprvé a nemám s popisováním produktů zkušenosti. Samozřejmě se chystám dělat i video recenze, na které se můžete těšit v budoucnu.


 Recenze se týká vlasové masky, kterou jsem vyzkoušela tento týden. Měla jsem hodně vysušené konečky po odbarvení (ombre), a proto jsem se rozhodla zkusit masku.
Sehnala jsem ji v Rosmanu a za perfektní cenu 40,-. Musím se přiznat, že nevím od jaké značky to je, ale ta stejná vyrábí také masky na pleť, kterou už jsem měla možnost vyzkoušet a taky jsem s ní byla spokojená.
Mají tam několik druhů masek od této značky a já jsme si vybrala Horký zázrak. Potřebovala jsem vlasy vyživit a hydratovat. Balíček je rozdělený na dvě půlky. V jedné je maska a v druhé sérum pro lesk vlasů. Pro ty, kteří mají delší a hustší vlasy bych doporučila koupit dvě masky, protože mě samotné  tak tak vyšla. Nanáší se jednoduchým způsobem a po smití nezanechává žádné mastné stopy apod. cože je super. Je vyrobena z avokádového oleje a výtažků z třešní.A má mírně nazelenalou barvu. Sérum, které se nanáší jako poslední vlasy rozzáří a dodá formu.
Mám v plánu si jí koupit určitě znovu a doufám, že s ní budete spokojeni i vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat